Posteri i plakati se koriste za prenošenje specifičnih poruka, bilo da se radi o reklamama proizvoda, informacijama o događajima, ili podsećanju na društvene ili političke teme. Jasnoća i konciznost u poruci su ključni. Oni mogu privući pažnju prolaznika na određeni proizvod ili brend, posebno ako su postavljeni na strategijskim mestima kao što su trgovine, autobuske stanice ili mesta gde se okuplja ciljna grupa. Dobro dizajnirani plakati mogu motivisati ljude na određene akcije ili odluke.
Posteri i plakati su grafički materijali koji se koriste za promociju, informisanje, dekoraciju i komunikaciju sa ciljnom publikom. Ovi materijali se često štampaju u većim formatima kako bi privukli pažnju. Posteri i plakati se često koriste za promociju proizvoda, usluga, događaja ili kampanja. Oni privlače pažnju prolaznika i potencijalnih kupaca. Često se koriste i za dekoraciju zidova u prostorima kao što su sobe, kancelarije, restorani i prodavnice. Upotrebnom klik-klak ramova, postiže se laka promenjivost postera i po potrebi, često menjanje informacija i poruka. Posteri mogu imati i obrazovnu svrhu, jer ilustruju određene koncepte ili informacije na vizualno privlačan način. Dizajn i sadržaj treba da budu usmereni prema ciljnoj publici kako bi se postigao najbolji efekat. Npr: plakati za decu će se razlikovati od plakata za odrasle. Upotreba boja, fontova, slika i grafika utiče na vizuelnu privlačnost i jasnost poruke. Plakati imaju veći format, pa omogućavaju više prostora za kreativnost pri dizajnu. Važno je da sadržaj na posterima i plakatima bude jasan, koncizan i lako razumljiv. Poruka treba da bude sažeta, a informacije relevantne i bitne. Posteri i plakati se mogu postaviti na različite lokacije kao što su zidovi, prozori, panoi, bilbordi, autobusi, vozovi i drugi javni prostori. Pravilno birana lokacija može povećati vidljivost i preciznije dosegnuti ciljanu publiku.
Često ljudi imaju malo vremena da pregledaju dokumente. Dobar grafički dizajn memoranduma...
Kese od papira, PVC-a (plastike) i eko materijala (biodegradabilnih ili biorazgradivih...
Dobra ambalaža i pakovanje imaju značajan uticaj na vrednost proizvoda i kompanije....
Različite zemlje imaju različite zakone i standarde koji se odnose na etikete i...
U korporativnom okruženju, ID kartice su česte. Koriste se za identifikaciju zaposlenih,...
Katalozi, prospekti i brošure i dalje imaju svoje mesto u savremenim marketinškim...
Dobro dizajniran flajer stvara pozitivnu prvu impresiju. Ako je flajer atraktivan,...
Dobro dizajniran sertifikat ili diploma treba da odražava ozbiljnost i važnost...
Cenovnici su dokumenti koji sadrže informacije o cenama proizvoda, usluga ili uslova...
U poslednjih nekoliko godina, popularnost podmetača (placemata) u kafićima i restoranima...
Čestitke i pozivnice u papirnom obliku i dalje imaju svoje mesto u savremenom društvu....
Iako digitalne knjige nude praktičnost, fizičke knjige i dalje imaju poseban šarm...
Roll-up, backwall paneli i promo pultovi doprinose stvaranju profesionalnog i organizovanog...
Brendiranje izloga radnji ili automobila PVC folijama je odličan način da privučete...
Kreativnost se ne može ograničiti na određenu zemlju. Talentovanih dizajnera ima...
Fotografije na canvasu, odnosno slikarskom platnu, imaju svoje jedinstvene prednosti...