Često ljudi imaju malo vremena da pregledaju dokumente. Dobar grafički dizajn memoranduma omogućava brz pregled informacija, gde se ključne tačke mogu lako primetiti, čime se čuva vreme i poboljšava razumevanje. Ukoliko dobar dizajn memoranduma, bude podržan kvalitetnim papirom, ili posebno odabranim detaljem istaknutim nekom od posebnih tehnika štampe ( blindruk, foliotisak...) vaš memorandum će pri prvom kontaktu na klijenta ostaviti snažan utisak.
Memorandum (skraćeno memo) je dokument koji se koristi u poslovnom okruženju kako bi se podelile informacije, obaveštenja ili instrukcije unutar organizacije ili u eksternoj komunikaciji. Informacije koje su na njima su najčešće kratke, jasne i direktne. Memorandumi obično imaju standardni format A4. Na vrhu dokumenta se nalazi zaglavlje sa nazivom kompanije ili organizacije i opštim podacima. Neposredno ispod zaglavlja memoranduma upisuje se naziv dokumenta (npr. "Memorandum" ili "Interni memo", „Dopis“, „Odluka“, „Molba“), a zatim se nastavlja telo doukumenta koje je obično podeljeno u odgovarajuće sekcije kao što su "Naslov", "Datum", "Do", "Od", "Predmet" i "Sadržaj".
Memorandum može imati različite ciljeve, kao što su davanje obaveštenja o promenama u politikama, izveštavanje o napretku projekta, davanje smernica ili instrukcija zaposlenima, ili deljenje relevantnih informacija unutar i izvan organizacije. Memorandumi su vrlo često i podloga za fakture, tj. račune koje kompanije izdaju svojim klijentima. Bilo da su u papirnom ili elektronskom obliku, memorandumi moraju biti dobro dizajnirani, jer moraju da odaju utisak profesionalnosti i ozbiljnosti. Memorandumi se obično distribuiraju putem internih kanala komunikacije, kao što su interna pošta ili sistem za razmenu dokumenata ili externo putem e-pošte ili klasičnom poštom. Memorandumi se obično ne potpisuju uobičajenim načinom kao što je to slučaj sa pismima. Umesto toga, može se staviti inicijali ili ime osobe koja je sastavila memorandum ,kao i sada sve prisutnijim elektronskim potpisom. Iako se većina komunikacije svela na elektronske kanale, još uvek kompanije ili organizacije preferiraju da imaju i papirnu verziju memoranduma najčešće štampanu na nekom iz široke palete luksuznih papira. Ukoliko se logo ili grb štampaju u zlatotisku ili folijatisku, memorandumi dobijaju posebnu dozu luksuza i eksluzivnosti i vrlo ih često možemo videti u komunikaciji između važnih organizacija i društava.
Kese od papira, PVC-a (plastike) i eko materijala (biodegradabilnih ili biorazgradivih...
Dobra ambalaža i pakovanje imaju značajan uticaj na vrednost proizvoda i kompanije....
Različite zemlje imaju različite zakone i standarde koji se odnose na etikete i...
U korporativnom okruženju, ID kartice su česte. Koriste se za identifikaciju zaposlenih,...
Katalozi, prospekti i brošure i dalje imaju svoje mesto u savremenim marketinškim...
Dobro dizajniran flajer stvara pozitivnu prvu impresiju. Ako je flajer atraktivan,...
Dobro dizajniran sertifikat ili diploma treba da odražava ozbiljnost i važnost...
Cenovnici su dokumenti koji sadrže informacije o cenama proizvoda, usluga ili uslova...
U poslednjih nekoliko godina, popularnost podmetača (placemata) u kafićima i restoranima...
Čestitke i pozivnice u papirnom obliku i dalje imaju svoje mesto u savremenom društvu....
Iako digitalne knjige nude praktičnost, fizičke knjige i dalje imaju poseban šarm...
Roll-up, backwall paneli i promo pultovi doprinose stvaranju profesionalnog i organizovanog...
Brendiranje izloga radnji ili automobila PVC folijama je odličan način da privučete...
Kreativnost se ne može ograničiti na određenu zemlju. Talentovanih dizajnera ima...
Fotografije na canvasu, odnosno slikarskom platnu, imaju svoje jedinstvene prednosti...