memorandumi

MEMORANDUMI

MEMORANDUMI
sekcija Štampani materijal

MEMORANDUMI

Često ljudi imaju malo vremena da pregledaju dokumente. Dobar grafički dizajn memoranduma omogućava brz pregled informacija, gde se ključne tačke mogu lako primetiti, čime se čuva vreme i poboljšava razumevanje. Ukoliko dobar dizajn memoranduma, bude podržan kvalitetnim papirom, ili posebno odabranim detaljem istaknutim nekom od posebnih tehnika štampe ( blindruk, foliotisak...) vaš memorandum će pri prvom kontaktu na klijenta ostaviti snažan utisak.

Pošalji upit

Memorandum (skraćeno memo) je dokument koji se koristi u poslovnom okruženju kako bi se podelile informacije, obaveštenja ili instrukcije unutar organizacije ili u eksternoj komunikaciji. Informacije koje su na njima su najčešće kratke, jasne i direktne. Memorandumi obično imaju standardni format A4. Na vrhu dokumenta se nalazi zaglavlje sa nazivom kompanije ili organizacije i opštim podacima. Neposredno ispod zaglavlja  memoranduma upisuje se naziv dokumenta  (npr. "Memorandum" ili "Interni memo", „Dopis“, „Odluka“, „Molba“), a zatim se nastavlja telo doukumenta  koje je obično podeljeno u odgovarajuće sekcije kao što su "Naslov", "Datum", "Do", "Od", "Predmet" i "Sadržaj".

Memorandum može imati različite ciljeve, kao što su davanje obaveštenja o promenama u politikama, izveštavanje o napretku projekta, davanje smernica ili instrukcija zaposlenima, ili deljenje relevantnih informacija unutar i izvan organizacije. Memorandumi su vrlo često i podloga za fakture, tj. račune koje kompanije izdaju svojim klijentima. Bilo da su u papirnom ili elektronskom obliku, memorandumi moraju biti dobro dizajnirani, jer moraju da odaju utisak profesionalnosti i ozbiljnosti. Memorandumi se obično distribuiraju putem internih kanala komunikacije, kao što su interna pošta ili sistem za razmenu dokumenata ili externo putem e-pošte ili klasičnom poštom. Memorandumi se obično ne potpisuju uobičajenim načinom kao što je to slučaj sa pismima. Umesto toga, može se staviti inicijali ili ime osobe koja je sastavila memorandum ,kao i sada sve prisutnijim elektronskim potpisom. Iako se većina komunikacije svela na elektronske kanale, još uvek kompanije ili organizacije preferiraju da imaju i papirnu verziju memoranduma najčešće štampanu na nekom iz široke palete luksuznih papira. Ukoliko se logo ili grb štampaju u zlatotisku ili folijatisku, memorandumi dobijaju posebnu dozu luksuza i eksluzivnosti i vrlo ih često možemo videti u komunikaciji između važnih organizacija i društava.

Ostali Štampani materijal

VIZIT KARTE
VIZIT KARTE

Vizit karta često predstavlja prvi kontakt koji osoba ostvaruje sa vama ili vašim...

KOVERTE
KOVERTE

Iako se elektronska pošta koristi za većinu svakodnevne komunikacije zbog...

FASCIKLE
FASCIKLE

Papirne fascikle za skladištenje dokumentacije i dalje imaju široku...

NCR BLOKOVI
NCR BLOKOVI

Korišćenje blokova od samokopirajućeg papira za dokumente kao što...

BLOKOVI ZA BELEŠKE
BLOKOVI ZA BELEŠKE

Ljudi cene praktične poklone, a blokovi za beleške, sveske su baš...

PAPIRNE I PVC KESE
PAPIRNE I PVC KESE

Kese od papira, PVC-a (plastike) i eko materijala (biodegradabilnih ili biorazgradivih...

AMBALAŽA/KUTIJE
AMBALAŽA/KUTIJE

Dobra ambalaža i pakovanje imaju značajan uticaj na vrednost proizvoda i kompanije....

NALEPNICE I  ETIKETE
NALEPNICE I ETIKETE

Različite zemlje imaju različite zakone i standarde koji se odnose na etikete i...

LOYALTY KARTICE
LOYALTY KARTICE

Kroz ovakve programe, kupci često kupuju više ili češće, kako bi...

RFID KARTICE
RFID KARTICE

RFID kartice mogu se koristiti u različite svrhe, uključujući pristup kontrolnim...

ID KARTICE
ID KARTICE

U korporativnom okruženju, ID kartice su česte. Koriste se za identifikaciju zaposlenih,...

POSTERI I PLAKATI
POSTERI I PLAKATI

Posteri i plakati se koriste za prenošenje specifičnih poruka, bilo da se...

BROŠURE I KATALOZI
BROŠURE I KATALOZI

Katalozi, prospekti i brošure i dalje imaju svoje mesto u savremenim marketinškim...

FLAJERI I LECI
FLAJERI I LECI

Dobro dizajniran flajer stvara pozitivnu prvu impresiju. Ako je flajer atraktivan,...

SERTIFIKATI/DIPLOME
SERTIFIKATI/DIPLOME

Dobro dizajniran sertifikat ili diploma treba da odražava ozbiljnost i važnost...

CENOVNICI/MENIJI
CENOVNICI/MENIJI

Cenovnici su dokumenti koji sadrže informacije o cenama proizvoda, usluga ili uslova...

PODMETAČI/PLACEMATE
PODMETAČI/PLACEMATE

U poslednjih nekoliko godina, popularnost podmetača (placemata) u kafićima i restoranima...

ČESTITKE/POZIVNICE
ČESTITKE/POZIVNICE

Čestitke i pozivnice u papirnom obliku i dalje imaju svoje mesto u savremenom društvu....

KALENDARI/PLANERI
KALENDARI/PLANERI

Ne, kalendari i planeri u pisanom obliku nisu prošlost. I dalje se koriste...

OBELEŽIVAČI ZA KNJIGE
OBELEŽIVAČI ZA KNJIGE

Iako digitalne knjige nude praktičnost, fizičke knjige i dalje imaju poseban šarm...

ROLL-UP /BACKWALL/PROMO PULT
ROLL-UP /BACKWALL/PROMO PULT

Roll-up, backwall paneli i promo pultovi doprinose stvaranju profesionalnog i organizovanog...

CIRADA
CIRADA

Postavljanjem cirada na gradilištima ili sportskim terenima, kompanije mogu...

NALEPNICE ZA IZLOGE/AUTOMOBILE
NALEPNICE ZA IZLOGE/AUTOMOBILE

Brendiranje izloga radnji ili automobila PVC folijama je odličan način da privučete...

REKLAMNE TABLE/REKLAMNI NATPISI
REKLAMNE TABLE/REKLAMNI NATPISI

Kreativnost se ne može ograničiti na određenu zemlju. Talentovanih dizajnera ima...

MAGNETI
MAGNETI

Mnoge kompanije koriste magnete kao promotivne proizvode. Ljudi dobijaju magnete...

FOTOGRAFIJE NA PLATNU
FOTOGRAFIJE NA PLATNU

Fotografije na canvasu, odnosno slikarskom platnu, imaju svoje jedinstvene prednosti...

ZASTAVE
ZASTAVE

Postoji veliki broj različitih vrsta zastava koje se koriste širom sveta,...