U korporativnom okruženju, ID kartice su česte. Koriste se za identifikaciju zaposlenih, pristup sigurnosnim prostorijama i računarima, praćenje radnog vremena i druge administrativne svrhe. Na događajima kao što su konferencije, koncerti i sportske priredbe, akreditacije i trakice za nošenje ID kartica se široko koriste za identifikaciju učesnika, osoblja, novinara i drugih osoba sa specifičnim pristupom. Akreditacije služe kao pokretni bilbordi. Kada se učesnici kreću oko događaja ili van prostorija, vaš brend se promoviše širom mesta gde se održava događaj. Podstaknite učesnike da podele svoje iskustvo putem društvenih mreža koristeći određeni heštag ili oznaku događaja. Ovo može biti štampano na akreditacijama kao podsećanje.
ID kartice ili identifikacione kartice, su dokumenti koji služe za identifikaciju osobe i često sadrže informacije kao što su ime, slika, identifikacioni broj, pripadnost nekoj organizaciji ili preduzeću, funcija i sl. Ove kartice se koriste u različitim kontekstima, najčešće prilikom organizacije konferencija, skupova i sl. prilikom posete određenim preduzećima i ustanovama i sl. a sve u cilju identifikacije osobe koja nosi ID karticu. ID kartice omogućavaju pristup određenim objektima, informacijama ili uslugama, kao i potvrdu identiteta u različitim situacijama. ID kartice mogu imati različite dizajnerske i grafičke elemente, uključujući logotipe organizacija, pozadinske slike i boje kako bi se odrazio identitet ili svrha kartice. Moderne ID kartice mogu sadržavati i RFID čipove koji omogućavaju bežičnu komunikaciju sa odgovarajućim čitačima. Ovo omogućava bržu i efikasniju identifikaciju i pristup. Sigurnost ID kartica je važna kako bi se sprečila zloupotreba ili falsifikovanje, pa su zato neke od ID kartica dodatno zaštićene hologramskim nalepnicama i sl.
Često ljudi imaju malo vremena da pregledaju dokumente. Dobar grafički dizajn memoranduma...
Kese od papira, PVC-a (plastike) i eko materijala (biodegradabilnih ili biorazgradivih...
Dobra ambalaža i pakovanje imaju značajan uticaj na vrednost proizvoda i kompanije....
Različite zemlje imaju različite zakone i standarde koji se odnose na etikete i...
Katalozi, prospekti i brošure i dalje imaju svoje mesto u savremenim marketinškim...
Dobro dizajniran flajer stvara pozitivnu prvu impresiju. Ako je flajer atraktivan,...
Dobro dizajniran sertifikat ili diploma treba da odražava ozbiljnost i važnost...
Cenovnici su dokumenti koji sadrže informacije o cenama proizvoda, usluga ili uslova...
U poslednjih nekoliko godina, popularnost podmetača (placemata) u kafićima i restoranima...
Čestitke i pozivnice u papirnom obliku i dalje imaju svoje mesto u savremenom društvu....
Iako digitalne knjige nude praktičnost, fizičke knjige i dalje imaju poseban šarm...
Roll-up, backwall paneli i promo pultovi doprinose stvaranju profesionalnog i organizovanog...
Brendiranje izloga radnji ili automobila PVC folijama je odličan način da privučete...
Kreativnost se ne može ograničiti na određenu zemlju. Talentovanih dizajnera ima...
Fotografije na canvasu, odnosno slikarskom platnu, imaju svoje jedinstvene prednosti...