Dobro dizajniran flajer stvara pozitivnu prvu impresiju. Ako je flajer atraktivan, ljudi su skloniji da ga pročitaju i zadrže. Dobar dizajn omogućava jasnu i efikasnu komunikaciju. Važne informacije treba jasno predstaviti kako bi se brzo razumele. Dizajn treba da bude harmoničan u smislu boja, fontova i rasporeda elemenata. Ljudi često zadržavaju flajere i lepe ih na vidljivim mestima kao što su frižideri ili table na poslu (mi, recimo). Ovo znači da vaša poruka ostaje prisutna i nakon što je flajer prvobitno primljen. Za lokalne poslove i događaje, flajeri su odličan način da se obavesti lokalna zajednica. Oni mogu biti posebno korisni za male biznise, restorane, prodavnice i događaje koji privlače lokalno interesovanje. Dobro dizajnirani flajeri često uključuju pozive na akciju (Call-to-Action) koji podstiču ljude da posete web sajt, iskoriste popuste ili se učlane u program vernosti.
Flajeri i leci su još dva tipa štampanih marketinških materijala koji se koriste za promociju, informisanje i oglašavanje. Ovi materijali obično su manjeg formata, sadrže samo osnovne informacije. Distribuiraju se na javnim mestima, događajima ili putem pošte kako bi se privukla pažnja prolaznika i kako bi se isti zainteresovali za određeni proizvod, uslugu ili događaj. Dizajn flajera mora da je atraktivan i privlačan, sa jasnim porukama i vizualima. Kratak i zanimljiv sadržaj treba da podstakne čitaoce na dalje istraživanje. Flajeri su obično manjeg formata, često A6 ili manji, kako bi bili praktični za distribuciju i nošenje. Bitan je i cenovni aspekt. Flajer je jeftin grafički proizvod. Malim ulaganjima, postiže se velika pokrivenost ciljane publike. Flajeri se mogu distribuirati na javnim mestima kao što su trgovine, restorani, sajmovi, događaji, ili se mogu umetnuti u poštanske sandučiće ili priložiti uz druge štampane materijale. Flajeri i leci su efikasni alati za brzu i direktnu komunikaciju sa potencijalnim klijentima ili publikom. Pravilno ciljanje, privlačan dizajn i sadržaj prilagođen ciljnoj publici, ključni su za uspešnu upotrebu ovih materijala.
Često ljudi imaju malo vremena da pregledaju dokumente. Dobar grafički dizajn memoranduma...
Kese od papira, PVC-a (plastike) i eko materijala (biodegradabilnih ili biorazgradivih...
Dobra ambalaža i pakovanje imaju značajan uticaj na vrednost proizvoda i kompanije....
Različite zemlje imaju različite zakone i standarde koji se odnose na etikete i...
U korporativnom okruženju, ID kartice su česte. Koriste se za identifikaciju zaposlenih,...
Katalozi, prospekti i brošure i dalje imaju svoje mesto u savremenim marketinškim...
Dobro dizajniran sertifikat ili diploma treba da odražava ozbiljnost i važnost...
Cenovnici su dokumenti koji sadrže informacije o cenama proizvoda, usluga ili uslova...
U poslednjih nekoliko godina, popularnost podmetača (placemata) u kafićima i restoranima...
Čestitke i pozivnice u papirnom obliku i dalje imaju svoje mesto u savremenom društvu....
Iako digitalne knjige nude praktičnost, fizičke knjige i dalje imaju poseban šarm...
Roll-up, backwall paneli i promo pultovi doprinose stvaranju profesionalnog i organizovanog...
Brendiranje izloga radnji ili automobila PVC folijama je odličan način da privučete...
Kreativnost se ne može ograničiti na određenu zemlju. Talentovanih dizajnera ima...
Fotografije na canvasu, odnosno slikarskom platnu, imaju svoje jedinstvene prednosti...