Korišćenje blokova od samokopirajućeg papira za dokumente kao što su otpremnice, računi, radni nalozi, putni nalozi i sl. bilo je prilično često u prošlim decenijama, ali s vremenom je taj trend počeo da se menja zbog sve veće digitalizacije i tehnološkog napretka. Ipak još uvek organizacije preferiraju fizičku dokumentaciju iz različitih razloga, kao što su regulatorni zahtevi, navike, ili potreba za praćenjem papirnog traga. Blokovi otpremnica na NCR-u i dalje su česti u logističkoj i transportnoj industriji, gde se koriste za praćenje i dokumentaciju isporuka. U proizvodnim i uslužnim industrijama, blokovi na samokopirajućem papiru, koriste se za dokumentovanje naručenih poslova, servisa ili proizvodnje. Putni nalozi se koristie za praćenje službenih putovanja i troškova.
NCR blokovi su napravljeni od samokopirajućeg papira i služe za pravljenje kopija dokumenata bez potrebe za upotrebom kopir mašina ili skenera. NCR je skraćenica od "No Carbon Required", što znači da se kopije automatski prave kada se piše po gornjem listu papira-nema više potrebe za indigo papirom. NCR blokovi omogućavaju istovremeno pravljenje više kopija dokumenata dok se piše ili ispunjava obrazac na gornjem listu. To se postiže korišćenjem hemijskih premaza na samokopirajućem papiru. Samokopirajući blokovi dolaze u različitim bojama za svaki sloj papira. Na primer, gornji list može biti beli, drugi list žut, treći list plav itd. Ovo omogućava lako razlikovanje originala od kopija. Samokopirajući blokovi dolaze u različitim veličinama i oblicima i koriste se za kreiranje razne dokumentacije poput otpremnica, blokova računa, radnih naloga, putnih naloga, potvrda, narudžbenica i drugih vrsta dokumenata koje je potrebno napraviti u više kopija za evidenciju ili arhiviranje. NCR blokovi se mogu prilagoditi logotipom, zaglavljem i drugim grafičkim elementima kako bi se odrazio identitet kompanije ili organizacije. Samokopirajući blokovi se i dalje vrlo često koriste u poslovnom okruženju kako bi se olakšalo vođenje evidencije i komunikacije.
Često ljudi imaju malo vremena da pregledaju dokumente. Dobar grafički dizajn memoranduma...
Kese od papira, PVC-a (plastike) i eko materijala (biodegradabilnih ili biorazgradivih...
Dobra ambalaža i pakovanje imaju značajan uticaj na vrednost proizvoda i kompanije....
Različite zemlje imaju različite zakone i standarde koji se odnose na etikete i...
U korporativnom okruženju, ID kartice su česte. Koriste se za identifikaciju zaposlenih,...
Katalozi, prospekti i brošure i dalje imaju svoje mesto u savremenim marketinškim...
Dobro dizajniran flajer stvara pozitivnu prvu impresiju. Ako je flajer atraktivan,...
Dobro dizajniran sertifikat ili diploma treba da odražava ozbiljnost i važnost...
Cenovnici su dokumenti koji sadrže informacije o cenama proizvoda, usluga ili uslova...
U poslednjih nekoliko godina, popularnost podmetača (placemata) u kafićima i restoranima...
Čestitke i pozivnice u papirnom obliku i dalje imaju svoje mesto u savremenom društvu....
Iako digitalne knjige nude praktičnost, fizičke knjige i dalje imaju poseban šarm...
Roll-up, backwall paneli i promo pultovi doprinose stvaranju profesionalnog i organizovanog...
Brendiranje izloga radnji ili automobila PVC folijama je odličan način da privučete...
Kreativnost se ne može ograničiti na određenu zemlju. Talentovanih dizajnera ima...
Fotografije na canvasu, odnosno slikarskom platnu, imaju svoje jedinstvene prednosti...